mandag den 22. december 2014

Tea cups

I går havde jeg DT dag hos Craft & You design, jeg brugte det nye papir fra serien Tea Time som er så lækkert og da jeg havde denne Sizzix die som jeg synes passede perfekt til papirseriens navn, du kan se flere billeder her og se det lækre papir
Du må have en dejlig aften, her er træet pyntet, ænder og flæskesteg købt, konfekt lavet, gaverne købt så det er bare det sidste der skal handles i morgen hvor risengrøden også skal koges.
varme julehilsener
Pia
 

5 kommentarer:

Maryann Laursen sagde ...

Hvor er de bare fine Pia, og de passer perfekt til dette smukke papir her.
Håber du får en fantastisk jul med din familie, og glæder mig til at se en masse mere af dine skønne produktioner i det nye år.
Rigtig glædelig jul til dig og dine.

Maria fra En verden af kunst sagde ...

Glædelig jul Pia,

Hvor er de smukke dine tekopper og genialt tænkt :-)
Så fine papirer på den side og flere gode fotos af dine kopper :-)

Dejligt, at I har styr på julen, det har vi også, så kan gå og nusse med det sidste.

Jule hilsner fra Maria
http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/12/vores-smukt-pyntede-vintage-juletr.html

Anne-Eddie sagde ...

Åh, disse var nydelige! Ha en flott jul! Klem fra Anne-Eddie ;)

Unknown sagde ...

Så lekre!

Ha en fin jul :)

Gitte sagde ...

Super fine er de.
Glædelig Jul til dig og dine.