lørdag den 14. december 2013

2014

Jeg har sat mig for at prøve at blogge hver dag indtil jul, så i dag viser jeg en kalender jeg har lavet for et stykke tid siden for i dag har den stået på julegave indkøb på strøget med 1000 andre mennesker og meget lange køer både for at komme ind i butikker og sørme også for at få lov til at betale men alligevel rigtig hyggelig tur i et julepyntet københavn
Jeg har lavet en kalender til 2014 hvor jeg har brugt Tim Holtz die og papir fra Riddersholm design
 
Jeg har brugt disse die og stencils
 
Du må have en god aften
Pia

12 kommentarer:

Carol Q sagde ...

beautiful Pia!

Unknown sagde ...

This looks great cool work!

Karina Beck sagde ...

Det er et smukt kort, du har lavet!
Jeg har været i Rødovre centrum, for at juleshoppe og her var køerne også temmelig lange ; )
God weekend.

Arnhilds Kreative hender sagde ...

Utrolig lekker :) Riktig god førjulstid og god helg!

Conny sagde ...

Rigtig flot kalender. Alle mine julegaver købt, men der kan også være trængsel i Viborg, når bilen skal parkeres ,det har jeg lige prøvet.
God weekend til dig.

Annette / aka sagde ...

Virkelig flot kalenderomslag. Og papir og dies er jo bare super.

morkaren sagde ...

Ja da, netop pen og blækhus er da perfekt på en kalender, jeg har ikke engang fået købt mig en ny kalender i år, men jeg når det nok, jeg kan slet ikke klare trængsel det mindste puf og jeg falder, så jeg går langt uden om butikskøer o.s.v. Max er så god at sende i byen, det går stærkt og der er ingen impulsindkøb, men af og til glemmer han noget af det jeg har skrevet, og så siger han bare: det var udsolgt.
knus morkaren.

May Britt sagde ...

Meget meget smuk kalender...

Unknown sagde ...

Hvor er den bare skøn. Jeg er vild med den ide

Lise sagde ...

Lækker kalenderomslag af fede dies og skønt papir:-)))
God søndag aften til dig.
Knus Lise

Gitte sagde ...

Sikke en flot kalender.

Happymade sagde ...

Skøn kalenderforside - den indbyder da til en masse gode griflerier ;o).
Har i år benyttet mig af webhandel til 90% børnenes julegaver, og jeg må sige, at armene er oppe over hovedet af glæde. Alle gaver er (indtil videre) kommet med Posten efter blot 2 dage. Ingen kø, ingen udsolgte varer...Fantastisk :o). Ønsker dig en dejlig søndag. Kh. Anette