mandag den 25. november 2013

Julekort

Jeg har lavet dette julekort i dag, fik sat alle mine sager tilbage på plads efter at have medbragt alt for meget  til Sam, hvor noget af tiden gik med at shoppe, hygge snakke men jeg fik også lavet 8 julekort. Dette her blev lavet med nogle af mine stempler som jeg ikke har brugt i lang tid og skulle så lige prøve min nye sværte og min ny indkøbte MS punch. Lidt glitter er der også kommet på bær og blade. mange lag er sat på 3D puder et enkelt og hurtigt julekort
 
Du må have en dejlig dag
Pia

18 kommentarer:

Marianne H sagde ...

Så delikat med disse fargene, lekkert. Ha en finfin aften, klem.

May Britt sagde ...

Meget smukt og lækkert kort...

Dorthe sagde ...

Måske nok enkelt og hurtigt... men sørme også lækkert og elegant! Flot kort!

Wil Frutsel sagde ...

Hello Pia, you have made again a great beautiful card. XXX Wilma

Maryann Laursen sagde ...

Enkelt ja, men bestemt også super lækkert i herlige farver, som bare passer til snart sagt alt. Super flot lavet.

STI sagde ...

Superfint kort i dejlige farver

STI sagde ...

Superfint kort i dejlige farver

morkaren sagde ...

Et meget smukt og stiligt kort Pia. knus morkaren.

Sissel sagde ...

Lekkert julekort.
Klem Sissel

Anneke sagde ...

wow, beautiful Pia.
i love it , and your previous card with Santa behind the window aswell.
hugs to you.
Ann

Tuppenshobbyblogg sagde ...

Nydelig julekort i fine duse farger.

Klem,Kjersti

Lise sagde ...

Meget smukt og enkelt julekort i skønne farver.
Nyd det gode vejr idag. Her skinner solen:-))
Knus Lise

Melodie sagde ...

Wow, your card is fantastic.
Hugs
Melodie

Julie sagde ...

Lovely card Pia

Charlotte Ravn sagde ...

Super lækkert Pia! Du laver de smukkeste kort og når jeg bliver stor, vil jeg være ligeså dygtig som dig! ;)
Tak for en super hyggelig weekend :)

Willy's creations sagde ...

Looks lovely:-))

Hugs,Willy

Elena Potemkina sagde ...

Pia!
It's amazing card! Simple and gorgeous!

Hugs
Elena

Kari sagde ...

Wow, denne var nydelig!