søndag den 27. december 2009

Kreativ Hobby's udfordring 2- bobleplast-




Udfordringen lød på brug af bobleplast. Jeg har brugt lilla akrylmaling som jeg har penslet på bobleplast og trykket mod sort karton bagefter har jeg givet det lilla glimmermist. Baggrundspapiret har jeg sat på sort kartonkort , pyntet med blomster, stempel fra kreativ hobby og sort bånd. Bagsiden er stemplet med et skum stempel, cykel fra Stampers anonymous, kortet skal bruges til min svigersøns fødselsdag i januar og han er meget glad for at cykle, derfor er den med.Sommerfuglene og blade er Martha Stewart punch.
Jeg har idag deltaget i Scrapsister cypercrop, fik lavet alle udfordringer på nær en bonus opgave , så det har været en super kreativ idag, hyggeligt.
Du må have en dejlig aften.

17 kommentarer:

meugenia sagde ...

Preciosas tarjetas!
Saludos

Karina Beck sagde ...

Flotte kort begge to! Det er en lækker effekt med det bobleplast.

Martha sagde ...

Beautiful, love the stamp and the butterflies :)

Peninia / Gosia sagde ...

Very beautiful and wonderful colours :)

lam sagde ...

Flot mix af farver og materialer

MacNina sagde ...

Flott kort med fine farger!
Det blir veldig flott med bobleplasten og den blomsten er en av mine favoritter.

Ha en fin kveld!

Asil sagde ...

Kreativt og tøft kort!!

Riet sagde ...

Wowww Pia,what beautiful,i love your stamp.
So gorgeous papers and colours.

Hugs Riet.xx

Unknown sagde ...

beautiful and i like the colours ypu used.
bye bye,Lean.

Loes Oorschot sagde ...

What a great effect the bubbled plastic gives! The card is very beautiful with that nice calendar!

Loes xx

Mette sagde ...

Flott kort som du har løst på en morsom måte med bobleplasten!! Har fått samme sykkelstempel av min mann i julegave...han er også glad i å sykle!!

Klem

Hildes kort sagde ...

Så lekkert da..... Morsomt med bobleplast tipper jeg. Har ikke prøvd det selv enda - men det ser jo helt lekker ut:-)

Gry-Heidi sagde ...

Stilig kort med bobleplast, flotte farger !
Høres ut som du har hatt en super duper dag i dag :o)

Klem :)

Lambi sagde ...

Nydelig kort! Flott med lilla og sort sammen! SYnes sommerfuglene var så skjønne jeg og gøy med bobleplast trykk!! :)

Willy's creations sagde ...

Very nice!

Hugs,Willy

bestevenn sagde ...

Nydelig kort og stilige farger. Flott å lage noe spesielt til en person. Ha en fin dag.

melody sagde ...

beautiful cards pia ~ lovin how you did the backgrounds! beautiful work as always

hugz
melody