tirsdag den 15. september 2009

The Pink Elephant #32

The Pink elephant 's udfordring denne uge-Back to School-. Jeg fandt i genbrugs butikken en mappe til 5 kroner. Jeg har beklædt den med karton som jeg har distresset med photo vintage fra ranger.
Jeg har brugt forskellige slags pynt fra Tim Holtz, hjørne, nøglelås, klips, tryklåse, nøglekæde og grunge board hængsel.
Sværtet tag , gammel bogside og gamle frimærker.

Papiret jeg har brugt er fra Graphic45 som jeg har klippet ud af, brugt stempel fra unik stempel design, uret er et clearstamp og poststemplet et træstempel.


Lidt nærbilleder
Jeg har brugt clear crakelering fra ranger og masser af perfect pearl i guld som bliver blandet med lidt vand og derefter sprayet på.



Bagsiden af bogen.
Tak fordi du kiggede forbi. Du må have en dejlig aften.
Varme knus

50 kommentarer:

sonja sagde ...

Den er da fulstændig fantastisk,smukke farver og flot pyntet.Helt igenem pertfekt lavet.hav en god aften...

Anne Bente sagde ...

ejjjjj for en fantasi du dog har Pia, super flot.

Netti sagde ...

Hold da op hvor er det flot lavet..sikke en fantasi du har. Det er virkelig flot lavet..virkelig!!

Karina Beck sagde ...

For helvede Pia, hvor du kan. Lækkert udført.

troll13 sagde ...

HOLD DA OP Pia, hvor er det bare flot og gennemført. (Min søn står her ved siden af mig og er også helt betaget af den ;o)))

HenrietteH sagde ...

Utrolig hvad du kan få ud af en mappe til en flad 5'er. Elsker den rå stil - som du bare har fuldstændig styr på...

Waww....

Chimene sagde ...

Amazing!!!!
Love it!
xxxx
Chimene

May-Bente sagde ...

Jeg kan ikke annet enn å riste på hode.....du er ikke sann!!!
Gosj, wow....for en fantastisk idè!!
Lekker, lekker, lekker!!!!

Klem:))

Dawn sagde ...

Woweeee Pia this is sooo beautiful, imagine having that in your bag, love the vintage feel and gorgeous stamps

Hugs
Dawn
xx

Eva Helen sagde ...

WOW Kjempe stilig laget og lekre papir og pynt.Så flink og kreativ du er.

Klem Fra Eva Helen

❤ Kaia sagde ...

.........nå ble jeg helt stum...
Denne var utroligfantastisknydelig.
For et arbeid, for noen detaljer, og så nydelig pyntet. Likte så godt fargene, og papirene.
Alt var perfekt.
Klem fra Kaia

Conny sagde ...

Det ikke nemt at sige noget,som andre ikke har sagt.Men jeg bliver forundret over du kan blive ved med at finde på.Det bare så fantastisk flot det du laver.

Willy's creations sagde ...

Woww Pia this is Beautiful!!

Hugs,Willy

Bente sagde ...

Kjempelekkert - så masse flotte detaljer!

Tanja sagde ...

Hvor er det bare en rigtig flot mappe og hvor er den helt gennemført... :o)
Jeg er facineret over alle de udfordringer du deltager i - SEJT gået... :o)
Scrapknuzz Tanja

Annie sagde ...

oh this is just fabulous - wow!
Ann xxx
http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com

Juleskrulla sagde ...

Hei, Pia! Så utrolig lekker denne er!! Du laver de utroligste kreasjoner. Og du har ditt helt eget uttrykk. Det er like spennende hver gang å komme inn her og kikke på hva du har laget. :)

Klem, Camilla

Unknown sagde ...

Wauwwwwwwwwy love this great work,Pia.
bye bye,lean

Janny sagde ...

wooooooow this is beautifull Pia!

Carol Q sagde ...

beautiful Pia. what a lovely vintage feel to it.

Unknown sagde ...

WOwza Pia!!!
Sååå ufattelig lekker! Nydelig desgin, og for en herlig idè!
Lekre farger og så stilig detaljer!!

Klem,
Jorunn

Connie sagde ...

Hold da hvor den lækker, så mange flotte detaljer.

Mariannes gjenbruk sagde ...

Nyyydelig bok ;-)

Anneke sagde ...

what a lovely work this is.
a great vintage look and so nice to see all the elements.
have a nice day

Vibeke sagde ...

Helt utrolig flott!! Dette er vel noe av det kuleste jeg har sett!! Nydelig Pia:)

Papirdilla sagde ...

Hva skal jeg si...? Herlig, lekker, flott.... Wow, du er fantastisk dyktig:) Elsker fargene og måten du har dekorert på.

Helle Sahl sagde ...

Wauw, sikke et projekt. Ser s.... godt ud.

Marimer sagde ...

No tengo palabras para decirte lo que veo, solo que es divino y fantástico. Los detalles son puramente tu estilo, yo veo este trabajo en cualquier otro lado y digo que es de Pia o te lo han copiado, porque tu sello es muy peculiar y elegante,muy tuyo, enhorabuena maestra. Bss

Murielle sagde ...

OH...Pia, your creation is STUNNING!!!!!
I love it!!!!
Beautiful design vintage.
Great work.
Hugs, Mumur

Francielle sagde ...

Pia du er min guru!For en fantasy og kreativitet du har! takk for mange fine kommentarer du legger igjen hos meg! Denne mappen her som du har laget må jeg absolutt prøve på! fantastisk fin gave å gi!! Takk for inspirasjon!

Rika sagde ...

Wow, fantastic - love it!!

Charlotte Ravn sagde ...

Ih jeg kommer alt for sjældent på blogrundfart lige for tiden!
Hold da op hvor er den helt fantastisk Pia, du er simpelthen så dygtig!

Trudy sagde ...

Woweeee Pia this is soo
beautiful, what a lovely vintage feel to it.
Hugs Trudy

Eva (Fister) sagde ...

Hvor er den bare flot!

Kirsten sagde ...

Der er kun et at sige! - WOW

Kort og Søm sagde ...

Veldig, veldig fin!! :o)
(håper du blir venn med din symaskin da.. :o)

Martha sagde ...

Again, so beautiful Pia, how do you do it!!!!

Karita sagde ...

WOW!!!
This is fantastic creation Pia! :) Great work :)

Hugs,
Karita

Crafting Queen sagde ...

Wow, this is a stunning project. Anesha :-)

Maya sagde ...

WOW!!
Denne var bare så fantastisk!!
Nydelige detaljer,farger,ja alt!!
Helt perfekt!!
Klem fra Maya :)

Swaantje sagde ...

Hello Pia,
this is fantastic *wow*

Fantastic work.

Greetings
Swaani

LivArtNow sagde ...

Denne var utrolig flott!! Så flink du er!!!

Linda

Teamjes sagde ...

Ojojoj.. detta är så snyggt att man dör ♥ Så mycket fina detaljer, den är underbar

Bibbi sagde ...

Utrolig flott "altered"!!

Du har en nydelig stil....

Wenche J. sagde ...

Oj oj oj, så fantastisk flott denne er! Nydelige farger og så mange fine detaljer!

Daniel August sagde ...

FY FLATE!!! :O

Det var dritstilig! Det er jo bare så utrolig detaljrikt og flott komponert! ;P

Likte veldig godt fargene du har brukt og papirene. Tror jeg med hånden på hjertet kan si at det ikke er et eneste av Graphic 45's papirer jeg IKKE har likt, disse er absolutt ingen unntak.

dan!el

dan!el

Sheri Gilson sagde ...

WOW!! Fabulous project!! Thanks for playing along with us at TPE!!

Sheri
http://thepinkelephantchallenge.blogspot.com/

Timcso sagde ...

Fantastic work!I adore this style!:)

Maria Therese sagde ...

utrolig tøff!

catz sagde ...

wow........I want one......this is so amazing, your talent amazes me so!!!