tirsdag den 30. december 2008

Min præmie og scrapbook Queen 2008 maleriet

Den fantastiske præmie og Scrapbook Queen -maleriet, som Iben fra multiscrap havde udlovet til vinderen, er i dag ankommet med pakkeposten.
I pakken var 7 stykker lækkert papir, 3 æsker mini papir blomster,et træstempel,3 ruller bånd, et sæt clearstamps, lækre knapper, en glue stick,en pakke stickers, rub on mini bogstaver, card stack 5.5x8.5, 20 stk A2 kuverter,en filt bord, 3 voila filt rammer, et fint ATC kort fra Iben og et sødt tillykke kort, pakken var lavet lige efter mine farver.Og så maleriet som måske ikke lige kan få hæderspladsen, Iben ved godt at det ikke lige er mine farver.Håber I må få en dejlig tirsdag.



10 kommentarer:

Dorit sagde ...

Der er da vist gode sager, og jeg kan da se, at knapperne vist lige er dine farver, borten er flot, rub-ons er jo altid dejlige og papir kan man jo ikke få for meget af. TILLYKKE med præmien !!

Angella sagde ...

Lekkert....Gratulerer Pia! Du er så flink, så dette er velfortjent...

klem
Angella

Gitte sagde ...

Tillykke med præmien. Det er nogle lækre scrapsager du har fået. Der er til mange skønne projektet.
Jeg vil ønske dig og din familie et rigtig godt nytår. Håber I får en god aften. :)
På gensyn på bloggen i 2009
Knus Gitte

Conny sagde ...

Det er rigtig flotte ting du har fået, der er noget, at starte med i det nye år.
Jeg vil ønske dig og dine et godt nytår

Gry-Heidi sagde ...

Gratulerer Pia! Dette har du virkelig fortjent, med alle dine flotte kreasjoner !!
Ønsker deg et riktig godt og kreativt nytt år :)

Klem, Gry-Heidi

Jette / ma11edina sagde ...

Sikke en lykkepakke du har fået, skønne ting, som ja, helt sikkert er afstemt efter dine farver og materialer!
Endnu engang tillykke, det var fuldt fortjent!

Karina Beck sagde ...

Det er godt nok en lækker scrappakke du har fået. Og velfortjent er den. Endnu engang tillykke.
Vi blogges ved i det nye år.
Godt nytår.
Knus Karina

Anne Bente sagde ...

åhhh så mange lækre sager, og endnu engang tillykke, ingen fortjener den mere end dig, du er til stor inspiration, mange nytårsknus fra mig

Netti sagde ...

Indrømmet - det maleri er heller ikke lige mine farver så jeg forstår dig godt :)
Tillykke med at du vandt. Og sikke en lækker præmie..mums.

Godt nytår til dig :)

Charlotte Ravn sagde ...

Endnu engang tillykke Pia. Det er så fuldt fortjent, at du vandt. Du laver de smukkeste ting og jeg er stor fan af dig :)